Retourneren

Bij Cupcakedozen.nl vinden we het belangrijk dat je blij bent met je bestelling. Voldoet een product toch niet helemaal aan je verwachting? Geen probleem: je kunt het eenvoudig retourneren via je klantaccount.


Zo werkt retourneren

  1. Inloggen op je account
    Ga naar je account of klik op het profiel-icoon in de webshop. Vul je e-mailadres in en bevestig met de 6-cijferige verificatiecode die je per mail ontvangt.
  2. Bestelling selecteren
    In je overzicht zie je al je bestellingen. Klik op de drie puntjes achter de betreffende bestelling en kies ‘Retour aanvragen’.
  3. Artikelen kiezen
    Selecteer de artikelen die je wilt retourneren. Bij meerdere items kun je per product een reden selecteren en eventueel een notitie toevoegen.
  4. Bevestigen
    Klik op ‘Retour aanvragen’. Je ontvangt direct een bevestiging per e-mail. Na goedkeuring sturen we je de retourinstructies toe.
  5. Terugbetaling
    Zodra wij je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terug via je oorspronkelijke betaalmethode.


Retourtermijn

  • Bij Cupcakedozen.nl heb je altijd 30 dagen retourrecht.
  • Binnen de eerste 14 dagen na ontvangst kun je je bestelling zonder reden annuleren (wettelijk herroepingsrecht).
  • Daarna heb je nog 16 dagen extra van ons om je retour te sturen.
  • In totaal heb je dus 30 dagen de tijd om je retour aan te melden én terug te sturen.


Belangrijke voorwaarden

  • Verpakkingen moeten ongeopend, ongebruikt en in nieuwstaat zijn.
  • Vanwege de hygiëne kunnen we geen geopende verpakkingen retour nemen.
  • Voeg altijd de pakbon of factuur bij.
  • De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening.


Retouradres

Cupcakedozen.nl
t.a.v. Afdeling Retouren
Industrieweg 37 C
3762 EH Soest
Nederland


Uitzonderingen

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

  • Gepersonaliseerde of speciaal voor jou gemaakte producten (zoals bedrukte verpakkingen).
  • Artikelen die verzegeld zijn en waarvan de verzegeling is verbroken.


Beschadigd of verkeerd ontvangen?

Controleer je bestelling direct na ontvangst. Is er iets beschadigd of verkeerd geleverd? Meld dit binnen 48 uur via info@cupcakedozen.nl zodat we een passende oplossing kunnen bieden.


Omruilen

Wil je een ander product? Retourneer eerst je artikel en plaats daarna eenvoudig een nieuwe bestelling.


Voor zakelijke klanten (B2B)

Voor zakelijke klanten geldt het wettelijke herroepingsrecht niet. Retourzendingen zijn alleen mogelijk na voorafgaand overleg en onder specifieke voorwaarden.